Mosbach-Adventures.reismee.nl

Eerste maand alweer voorbij gevlogen!

Hey allemaal!

Ik blijf maar vergeten om een update te schrijven, dus bij deze! Het is super raar om te bedenken dat ik vandaag alweer een maand in Mosbach woon, alles voelt al zo normaal. De eerste twee tentamens zitten er alweer op en ik kan mn eigen kamertje zeker al thuis noemen. Mijn medestudenten zijn allemaal super tof, feestjes bevallen goed en mijn kookkunsten gaan met grote stappen vooruit.

Naast een goed aantal vakken van een goed aantal docenten staat er over twee weken een leuke trip voor de boeg! Samen met de rest van het programma zal ik een midweek in München doorbrengen, waarna ik met een aantal mensen een lange omweg naar huis zal nemen via praag en wenen. Ik zie hier echt ontzettend naar uit, en ben de daagjes al aan het aftellen.

Ik heb van ontzettend veel van jullie leuke berichtjes gehad, en wil jullie daar graag voor bedanken. Het is heel leuk om ondanks alle nieuwe dingen hier terug te horen vanuit ons koude kikkerlandje, en het maakt de afstand een stukje makkelijker!


Tot horens!

Koos

Reacties

Reacties

Jeannette

Ik kan niet afwachten tot we thuis zelfgebakken brood van Koos eten, en een keertje of wat van die ovenschotels...
Haal ook in wenen het recept van de echte Sachertorte svp

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!